UWAGA! JESTES NA ARCHIWALNEJ STRONIE 20 FINALU WOSP W LOMZY
kliknij tutaj aby przejsc na aktualna strone WOSP.LOMZA.PL
strona główna
Program finału
Poprzednie finały
Nasz Sztab
Sztabiki
Rozliczenie naszych kosztow dzialania
Aukcje WOŚP
Sprzęt zakupiony dla Łomży
Strefa Wolontariusza
Zdjęcia z finałów
My w Mediach
Tak grały inne sztaby
Korespondencja ze Sztabem Centralnym
Księga Gości
Kontakt







Wyszukiwarka



Dzisiaj jest roku. Imieniny obchodzą: . Wchodzisz z komputera o adresie IP: .


Pogoda



WOŚP - najlepsza marka!

po raz drugi międzynarodowa agencja Young & Rubicam Brands przeprowadziła w Polsce badania BAV – BrandAsset Valuator, sprawdzające kondycję marek obecnych na naszym rynku. Pojęcie marki jest bardzo szerokie – są to produkty konsumenckie, nazwy mediów, nazwiska osób prywatnych czy organizacji pozarządowych. Podobne badania prowadzone są w 51 krajach, ogółem wzięło w nich udział ponad 750 tys. respondentów. W ten sposób, na całym świecie przebadano ponad 44 tysiące marek.

W Polsce badania BAV przeprowadzono po raz drugi. Ich wyniki są dla naszej Fundacji niezwykle pokrzepiające. W opublikowanym przez agencję Yuong & Rubicam raporcie oceniane są takie cechy jak kapitał marki, jej kondycja, wartość, szacunek jaki wzbudza, wyróżnialność, wiedza na temat marki i zapotrzebowanie na nią.



dodał: wosp.org.pl





DOWCIP>



engine powered by The Portal 2 | Wykonanie: Paweł Dąbrowski. Grafika: Paweł Gosk.
WIELKA ORKIESTRA ŚWIĄTECZNEJ POMOCY - sztab Łomża